Det er svært at finde nogle, der for alvor synes, det her er en dårlig idé
Vi har fået organiseret os i nogle siloer, der gør, at vi ser på patienterne på en måde, der slet ingen mening giver for patienten selv, mener Lise Nottelmann, der ser hele idéen med at diskutere begreber som alt for patientfjern. Ifølge hende skal vi være bedre til at lade patientens behov blive vurderet af nogle, der rent faktisk har forstand på, hvad der skal sættes i værk.